خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی سازمان اداری و استخدامی:

میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردم در سامانه فواد 3 ساعت است

میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردم در سامانه فواد 3 ساعت است

رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی گفت: میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردم در سامانه فواد از زمان آغاز به کار این طرح سه ساعت و 13 دقیقه بوده و امیدواریم در سایر استان‌ها نیز به زودی این طرح اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  قزوین، کامل داوودی عصر امروز در نشست شورای تحول اداری استان قزوین گفت: طرح فواد از 16 اردیبهشت سال جاری در قزوین به صورت پایلوت آغاز شده و 100 درصد مشکلات مطرح شده توسط مردم به این سامانه حل شده است.

وی افزود: از تماس‌های صورت گرفته با موضوع فوریت‌های اداری، 58 مورد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی، 22 مورد سازمان جهاد کشاورزی، 16 مورد شرکت توزیع برق، 13 مورد اداره کل تامین اجتماعی، 13 مورد مرتبط با آب و فاضلاب و 11 مورد مربوط به شرکت آب منطقه‌ای استان بوده است.

داوودی تصریح کرد: بیشترین شکایات ثبت شده مرتبط با شفاف نبودن نحوه و فرآیند ارایه خدمت و چندین مورد مرتبط با موکول نمودن ارایه خدمت به هفته ها و روزهای آتی بدون توجیه قانونی و همچین مواردی از شکایت ها نیز مربوط به عملکرد بانک ها بوده که بیشترین شکایت ها بابت مشخص نبودن نحوه ارایه خدمت و پشت بادجه نبودن مدیران و کارمندان بانک است.

رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی کشور خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردم در سامانه فواد از زمان آغاز به کار این طرح سه ساعت و 13 دقیقه بوده و امیدواریم در سایر استان‌ها نیز به زودی این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز