رئیس مرکز نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری؛
استان قزوین به 96 درصد شکایات مردم در فواد رسیدگی کامل کرد

رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری گفت: 96 درصد از مشکلات انتقال یافته توسط مردم به سامانه فواد در استان قزوین، حل شده است.
به گزارش ایلنا، کامل داودی درباره عملکرد سامانه فوریت های اداری (فواد) در ماه ابتدایی آغاز بکار این سامانه گفت: در بازه زمانی 17 اردیبهشت تا 17 خرداد، 3534 شکایت در سامانه فواد ثبت شده که 228 مورد آن مربوط به موضوعات فواد و سایر تماسها مربوط به موضوعات عمومی بوده است.
وی تصریح کرد: بر این اساس 29.4 درصد از شکایات ثبت شده مرتبط با شفاف نبودن نحوه و فرآیند ارائه خدمت و 22.4 درصد آن نیز مرتبط با موکول کردن ارائه خدمت به هفتهها و روزهای آتی بدون توجیه قانونی بوده است.
رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری خاطر نشان کرد: در انتهای هفته چهارم از آغاز به کار سامانه فواد، میانگین زمان رسیدگی به شکایات 3 ساعت 13 دقیقه بوده و 219 مورد از 228 مورد مربوط به فواد به صورت کامل پیگیری رسیدگی و با موفقیت حل شده است.