خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین:

شکایات مردم در سامانه فواد دقیق و سریع پیگیری می‌شود

شکایات مردم در سامانه فواد دقیق و سریع پیگیری می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: تمامی شکایات مردم در سامانه فواد به طور سریع و دقیق مورد پیگیری قرار می‌گیرد و منجر به حل مسائل می‌شود و این نقطه مثبت طرح فواد محسوب می‌شود و مردم می‌توانند از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی رحمانی عصر امروز در نشست شورای تحول اداری استان قزوین گفت: سرعت رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان دولت که در سامانه فواد ثبت شده به سه ساعت رسیده است.

وی اضافه کرد: سامانه فواد که برای نخستین مرتبه در دولت چهاردهم به صورت پایلوت در قزوین برگزار شد، نوع جدیدی از خدمات دولت الکترونیک به شمار می‌آید که در این استان در حال اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه جرای این طرح می‌تواند در بهبود عمکلرد مدیران و همچنین کارمندان دولتی تأثیرگذار باشد، گفت: بنابراین این طرح می‌تواند اعتماد مردم نسبت به کارکنان دولت را افزایش دهد.

رحمانی تصریح کرد: کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی باید کرامت ارباب رجوع را مد نظر خود قرار دهند و در کار مردم را به فردا موکول نکنند و در اسرع وقت به مسائل و مشکلات مردم پیگیری و رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: تمامی شکایات مردم در سامانه فواد به طور سریع و دقیق مورد پیگیری قرار می‌گیرد و منجر به حل مسائل می‌شود و این نقطه مثبت طرح فواد محسوب می‌شود و مردم می‌توانند از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز