خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه اراک:

فرودگاه اراک آماده راه‌اندازی مجدد خط پروازی به مشهد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۳۰

مدیر فرودگاه اراک گفت: فرودگاه اراک آماده راه‌اندازی مجدد خط پروازی به مشهد مقدس است. این موضوع با جدیت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و اقدامات لازم در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم حسین‌نسب افزود: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی به سازمان هواپیمایی کشور، خط پرواز اراک به مشهد و برعکس در فرودگاه اراک فعال خواهد شد.

وی به چگونگی راه‌اندازی این خطر پروازی اشاره کرده و ادامه داد: پرواز اراک به مشهد مقدس با وعده سازمان هواپیمایی کشور به زودی برقرار می‌شود و برای ارائه خدمات هوایی اطلاع‌رسانی می‌ شود.

مدیر فرودگاه اراک اظهار داشت: این پرواز به مشهد مقدس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه با قیمت مصوب یک میلیون 200 تا 300 تومان پیش‌بینی شده تا زائران امام رضا (ع) را از اراک جابجا کند.

حسین‌نسب به دیگر خط‌های پروازی که در فرودگاه اراک انجام می‌شود اشاره داشته و تصریح کرد: اکنون هر هفته یک پرواز از فرودگاه اراک به عسلویه با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: فرودگاه اراک با داشتن 3700 متر طول باند و ترمینال 2 منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس 600 ـ 300 را در تمام طول شبانه‌روز دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز