خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه اراک خبر داد ؛

تعطیلی موقت پروازهای اراک ـ عسلویه به دلیل نقص فنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۲۰

مدیر فرودگاه اراک در خصوص تعطیلی پرواز اراک ـ عسلویه در روزهای اخیر، گفت: هواپیمای مسیر اراک ـ عسلویه به دلیل نقص فنی متوقف شده و از پرواز باز مانده است. یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی ارائه دهنده این پرواز دچار نقص فنی شده که در آینده نزدیک به خط باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم حسین نسب با بیان اینکه با رفع این مشکل، مجدد پرواز اراک ـ عسلویه برقرار می شود، افزود: این شرایط حدود 2 هفته است که ایجاد شده، اما فرودگاه اراک پیگیر رفع مشکل است. اگر این توقف زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد، قطعا با شرکت هواپیمایی دیگری، این مسیر را فعال می کنیم.

وی در ارتباط با راه اندازی پروازهای دیگر در فرودگاه اراک، ادامه داد: پیگیر راه اندازی پروازهای دیگری همچون پرواز عتبات عالیات و مشهد هستیم. برقراری پروازهای مختلف در فرودگاه اراک با پیگیری مسئولان استان مرکزی در حال انجام است. امید داریم که این موضوع نیز سریعا برای حل نیازهای سفر مردم به سرانجام برسد.

مدیر فرودگاه اراک اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه استان مرکزی، حمایت ویژه ای از مجموعه فرودگاه اراک دارند و برای افزایش پروازها پیگیر هستیم تا در آینده، مسیرهای مختلف پروازی مانند عتبات عالیات و مشهد برقرار شوند.

حسین نسب با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های فروگاه اراک حتی برای تبدیل شدن به یک فرودگاه بین المللی کفایت می کند، تصریح کرد: از نظر باند فرودگاه، ترمینال، خدمات سوخت رسانی به شکل شبانه روزی، پارکینگ و ... شرایط فرودگاه اراک مطلوب است و می توان بهترین خدمات را به مسافران ارائه کرد. در این راستا مقداری با محدودیت ناوگان روبرو هستیم که مانع راه اندازی خطوط جدید یا توقف پروازها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز