خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه پیش‌بینی‌های جوی استان:

طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان اردبیل حاکم خواهد بود.

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۹۶

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان استان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شهرام کوثری مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا ضمن وزش بادهای جنوبی با سرعت ملایم تا متوسط هوای گرم در آسمان استان اردبیل حاکم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطقی از استان به ویژه در دامنه کوهستان سبلان و بخش‌هایی از شهرستان‌های مشگین‌شهر، انگوت و گرمی رشد ابرهای همرفتی و رخداد رگبار و رعدوبرق در مناطق مستعد رخداد تگرگ گاهی همراه با تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان اردبیل با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه با گذر سامانه ناپایدار جوی از منطقه، شرایط جوی ناپایدار خواهد بود، گفت: علاوه بر خنکی هوای استان، در ساعات بعدازظهر و عصر با تشدید ناپایداری‌های جوی در بیشتر مناطق استان رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

کوثری مهر خاطرنشان کرد: لذا طی ۵ روز آینده با تاکید بر هشدار هواشناسی صادره سطح زرد و احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعایت موارد ایمنی توصیه می‌شود.

وی افزود: لذا به کوهنوردان و مسافران نیز توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات در ساعات عصر و شب و عدم اطراق در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز