خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

بارش 45 سانتیمتر برف در آلوارس سرعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۳۸

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیرو صدور هشدارهای هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی 24 ساعت گذشته بیشترین برف از آلوارس سرعین با 45 سانتیمتر به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی اظهار کرد: پیرو صدور هشدارهای هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان بارش شدید باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان علاوه بر بارش باران، بارش برف نیز رخ داد که بیشترین بارش باران در همین مدت از شهرستان نیر با 64 میلیمتر و اردبیل با 50 میلیمتر و بیشترین برف از آلوارس سرعین با 45 سانتیمتر به ثبت رسید. 

وی افزود:  براساس نقشه های هواشناسی طی امروز و امشب آسمان استان ابری و مه آلود بوده و تا حوالی ظهر امروز در اکثر مناطق استان بارش باران تداوم خواهد داشت. اما در ساعات بعدازظهر و عصر امروز ضمن وزش باد خزری و تداوم خنکی هوا، تنها در مناطقی از استان بویژه در نوار شرقی استان بارش خفیف باران پیش بینی می شود. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین از امشب تا صبح فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا بطور محسوس افت کرده و کمینه دما در شهرستان های نیر، خلخال، سرعین و دشت اردبیل 1 تا 3 درجه زیر صفر افت خواهد کرد. 

محمدی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش بادهای جنوبی دمای هوا نیز به تدریج افزایش می یابد به طوری که روزهای پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرم در سطح استان حاکم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز