خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی خبر داد:

رای مثبت ۷۵ درصدی فراکسیون انقلاب اسلامی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۴۰

معاون حقوقی و امور مجلس از رای مثبت ۷۵ درصدی فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در تشریح این خبر گفت: کمیسیون فراکسیون انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی است که تاثیر زیادی بر جهت گیری‌های مجلس در حوزه‌های مختلف دارد. اعضای این کمیسیون به بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش پرداختند و در نشستی که با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش داشتند، پس از استماع سخنان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در جریان سوابق کاری و مدیریتی رضا مراد صحرایی قرار گرفتند و با برنامه‌های صحرایی برای حل مسایل و مشکلات آموزش و پرورش آشنا شدند. 

لاشکی گفت: اعضای کمیسیون انقلاب اسلامی پس از استماع برنامه‌های صحرایی و ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود به رای گیری پرداختند که با ۷۵ درصد آرای موافق؛ با صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی رضا مراد صحرایی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز