خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۱۵ هزار تخت بیمارستانی در کشور تکمیل و به بهره برداری رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۶۸

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۱ هزار تخت بیمارستانی طی برنامه چهارساله در دست احداث داریم که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۵ هزار تخت تکمیل و بهره برداری شده است.

به گزارش‌ ایلنا، بهروز رحیمی روز پنجشنبه - چهار خردادماه - در حاشیه بازدید از طرح های بهداشت و درمان ازنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵ هزار تخت به اندازه ۱۰ درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی است و امسال نیز ۱۰ هزار تخت بیمارستانی تکمیل خواهد.

وی در خصوص بیمارستان گهر دورود افزود: این بیمارستان دارای مصوبه سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور است و اعتبارات ماده ۳۷، اعتبارات وزارتی و ملی آن تامین و با توجه به منابع و ردیف های اعتباری تعریف شده به روز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تلاش می شود طرح بیمارستانی گهر تا سال ۱۴۰۳ بهره برداری شود ادامه داد: چندین طرح مهم بهداشتی درمانی لرستان تکمیل می شود و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دورود نیز در حال بهره برداری است.

رحیمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران در تکمیل طرح های بهداشتی درمانی ادامه داد: طرح های در حال اجرای بیمارستان امام علی(ع) ازنا نیز طی یک ماه آینده بهره برداری می شوند چراکه سیاست کلی وزارت بهداشت تکمیل طرح های بهداشتی تا پایان سال‌جاری است.

وی افزود: وضعیت رشد طرح های بهداشتی در لرستان مطلوب است‌ و مقرر شده واحدهای استیجاری به شرط تهیه زمین توسط استان، از محل ردیف های وزارت بهداشت تامین اعتبار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز