خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری ایلام خبر داد؛

تا اربعین سایت اسکان موقت در ورودی شهر ایلام احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۴۸

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: برای ارائه خدمات رفاهی به زائران حسینی، سایت اسکان موقت در میدان ارغوان که ورودی شهر ایلام است، احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید هژبری با تاکید بر ضرورت توسعه و رفع مشکلات زیرساخت‌های اربعین در همه مسیرها به ویژه مرکز استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورودی شهر شهری می‌تواند پتانسیل عظیمی برای ایجاد یک بگراند ذهنی خوب برای مسافران باشد، میدان ارغوان نیز به دلیل ورودی بودن شهر ایلام این پتانسیل و ظرفیت را دارد اما متاسفانه تا کنون به دلایلی از این ظرفیت استفاده نشده است.

معاون استاندار ضمن انتقاد از زیرساخت‌ها و امکانات واقع در این میدان ارغوان که در سال‌های گذشته احداث شده و بلااستفاده مانده‌اند، افزود: به لحاظ وجود زیر ساخت‌های مناسب در میدان ارغوان اقداماتی از قبیل سایت اسکان موقت شماره ٢ ایلام، احداث و توسعه نمازخانه، احداث و توسعه سرویس‌های بهداشتی، احداث سکوهای استراحت زائرین در دستور کار کمیته زیرساخت و کمیته خدمات شهری اربعین استان با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و توسط شهرداری ایلام قرار گیرد و دراسرع وقت موضوع آماده سازی این مکان برای زائرین آماده شود.

هژبری به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائرین در موقعیت خاص میدان ارغوان و تعیین تکلیف فرهنگسرای ارغوان اشاره کرد و ادامه داد: با کمک ظرفیت و امکاناتی که برای شهرداری ایلام در سالهای گذشته فراهم شده است، باید شرایط اسکان موقت برای استفاده گردشگران خصوصا زائران اربعین حسینی مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز