خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون استان:

ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون قزوین در شب‌های قدر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۱۰

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون در شب‌های قدر در سه شهرستان استان فعال بوده و علاقمندان می‌توانند نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس طالبیان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان در شب‌های قدر گفت: شب گذشته پایگاه‌های انتقال خون استان فعال بوده و این فعالیت در دو شب قدر پیش رو هم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین عنوان کرد: پایگاه انتقال خون قزوین در شب ۲۱ ماه رمضان(۲۲ فروردین) از ساعت ۱۸ تا یک بامداد فعال خواهد بود، ساعت فعالیت پایگاه تاکستان ۱۸ تا ۲۴ خواهد بود.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت پایگاه قزوین در شب ۲۳ ماه رمضان(۲۴ فروردین) ساعت ۱۸ تا ۰۰:۳۰ بامداد و ساعت فعالیت پایگاه تاکستان در این شب ۱۸ تا ۲۳:۳۰ خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: پایگاه سیار انتقال خون بوئین زهرا هم شب ۲۲ ماه رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ آماده فعالیت است.

وی یادآور شد: با هر بار اهدای خون می‌توان به سه بیمار نیازمند کمک کرد و خون اهدا شده در مدت چند ساعت جایگزین می‌شود و از این رو از هم استانی‌ها دعوت می‌شود در این اقدام نوع دوستانه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز