خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون استان:

825 قزوینی در شب‌های قدر خون خود را اهدا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۷۴

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: میزان مراجعان برای اهدای خون در استان قزوین در سه شب قدر در استان قزوین، یک‌هزار و 22 نفر برای اهدای خون مراجعه کرده و 825 واحد خون اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم مدرسی با اشاره به میزان اهدای خون در سه شب قدر گفت: میزان مراجعه برای اهدای خون در شب‌های قدر در استان قزوین 38.86 درصد و میزان اهدای خون هم 31.16 درصد افزایش یافت.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین ادامه داد: در سومین شب قدر (چهارم اردیبهشت) شاهد استقبال زیاد مراجعان بودیم به طوری که میزان مراجعه 71.23 درصد و میزان اهدای خون 61.11 درصد افزایش داشت و 293 واحد خون اهدا شد.

وی عنوان کرد: 45 نفر از اهداکنندگان خون خانم و 780 نفر آقا و 470 نفر هم اهداکننده مستمر خون بودند.

این مسئول ادامه داد: در شب نوزدهم ماه رمضان 221 واحد خون و در شب بیست و یکم هم 311 واحد خون اهدا شد که این میزان هم نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته افزایش داشت و میزان مشارکت بانوان هم بیشتر از سال گذشته بود.

مدرسی تاکید کرد: نیاز به فرآورده‌های خونی یک نیاز مستمر است و از این رو از تماام هم استانی‌ها درخواست داریم در تمام ایام سال نسبت به همکاری در این کار خداپسندانه که به نجات جان سه بیمار کمک می‌کند،  اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز