خبرگزاری کار ایران

مدیر کل انتقال خون استان خبر داد:

پایگاه انتقال خون قزوین آماده دریافت نذر خون در شب های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۲۶

مدیرکل انتقال خون استان قزوین ساعات کاری مراکز انتقال خون قزوین و شهرستان تاکستان در شب های قدر را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم مدرسی با اعلام این خبر گفت: پایگاه های انتقال خون استان در شب های قدر فعال و آماده پذیرایی از اهدا کنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین افزود: ساعت پذیرش مرکز خونگیری قزوین در ۱۱ اردیبهشت مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۳۰ دقیقه بامداد، سیزدهم اردیبهشت مصادف با شب ۲۱ رمضان از ساعت ۱۹ تا یک بامداد، ۱۴ اردیبهشت مصادف با ۲۱ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و سی دقیقه و ۱۵ اردیبهشت مصادف با شب ۲۳ رمضان از ساعت ۱۹ تا سی دقیقه بامداد فعال است.

مدرسی افزود: صبح‌ها هم این مرکز در همه روز‌ها به جز چهاردهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۳ و سی دقیقه پذیرای اهدا کنندگان خون است.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز پذیرش اهدای خون تاکستان در ۱۱ اردیبهشت مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه، سیزدهم اردیبهشت مصادف با شب ۲۱ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ و پانزدهم اردیبهشت مصادف با شب ۲۳ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و سی دقیقه بامداد فعال خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های آن مختص زمان خاصی نیست و این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز