خبرگزاری کار ایران

اسکان اضطراری بیش از ۲۷۰۰ نفر در طرح‌ نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر/ عملیات امدادرسانی برای ۳۹ هزار و ۴۱۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۷۶

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر اعلام کرد که از ٢٤ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۲، به بیش از ۲۷۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، وحید سلیمی به تشریح اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار کرد: از ٢٤ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۲۴۸۷ مورد عملیات و خدمات انجام شده است که از این تعداد ١١٨٧ مورد عملیات و خدمات جاده‌ای، ۹۲ مورد عملیات و خدمات جوی، ۸۰ مورد عملیات کوهستانی و ۲۱ مورد عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

به گفته وی، به طور کلی در بازه زمانی یاده شده برای ۳۹ هزار و ۴۱۰ نفر عملیات امدادرسانی انجام شده است و به ۲۷۵۶ نفر اسکان اضطراری داده شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت ١٠١٣ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ۱۵ هزار و ۸۱۸ نفر در محل درمان شده‌اند. همچنین ۱۳۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

سلیمی این را هم گفت که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ به طور کلی ۲۲۶ مورد عملیات نجات فنی و برای ۲۷۰ نفر عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای انجام شده است.

به گفته وی، طی بازه زمانی یاد شده از ۱۶ هزار و ۳۴۷ نفر تست قند و فشارخون گرفته شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر در پایان سخنان خود درباره بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده طی مدت مذکور نیز توضیح داد: بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده  به ترتیب مربوط به استان مازندران با ١٤٠ مورد، اصفهان با ١٣٠ مورد و فارس با ١٢١ مورد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز