خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

قیمت گذاری اقلام پر مصرف ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۲۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعلام نرخ اقلام پر مصرف ماه رمضان در استان خبر داد و گفت: نظارت ها در بازار گیلان بویژه ایام ماه رمضان تشدید می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،تیمور پورحیدری با اشاره به ماه رمضان، اظهار کرد: نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار گیلان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

وی از اعلام نرخ اقلام پرمصرف ماه رمضان در گیلان خبر داد و افزود: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به نرخ ۷ قلم از کالاهای پر مصرف خانوارهای گیلانی در ماه  رمضان، بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم آش ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان، هر کیلوگرم حلیم ممتاز ۸۰ هزار تومان و درجه یک ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

پورحیدری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شکر بسته بندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر فله ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، گفت: قیمت مرغ منجمد ۴۵ هزار تومان، گوشت منجمد ۱۵۰ هزار تومان و برنج هندی ۳۵ هزار تومان مصوب شده است.

وی با تاکید بر نظارت ویژه از بازار رمضان در گیلان، افزود: قیمت هر کیلوگرم خرما در ماه  رمضان با توجه به عرضه و تقاضا بین ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز