خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر استان:

۲۰۱ مورد عملیات امدادرسانی توسط هلال احمر قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۷۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: امدادگران این جمعیت از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان سومین روز از تعطیلات نوروزی امسال در ۲۰۱ مورد عملیات امدادرسانی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی با اعلام این خبر گفت: در عملیات های انجام شده و از مجموع ۳۷ حادثه، ۵۷ نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین افزود: بیشترین حوادث صورت گرفته طی این مدت مربوط به مرکز استان با هفت مورد و شهرستان البرز با پنج مورد عملیات بوده است.

هاشمی با اشاره به سه مورد حادثه مربوط به رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای، خاطر نشان کرد: طی این مدت همچنین جمعیت هلال احمر قزوین به ۱۵۳ مسافر اسکان داده و متاسفانه سه نفر از هموطنان مان نیز در این سوانح کشته شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: امسال و برای ایام تعطیلات نوروز ۴۳ تیم عملیاتی به همراه ۱۲۸ امدادگر این جمعیت با استقرار در مسیرهای ارتباطی، به خصوص آزادراه ها، آماده امدادرسانی در مواقع ضروری است و در این رابطه نیز ۲۶ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ دستگاه خودرو کمک دار نیز در اختیار تیم های عملیاتی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز