خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

غایت دین بهترین روش و الگو برای اداره جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۰۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: غایت دین ارائه بالاترین و بهترین روش و الگو برای اداره جامعه است. جامعه هم شأنش این است که بتواند احکام و دستورات دین را پیاده کند تا مردم در سایه عمل به شریعت به سعادت دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جلسه معتمدین و متنفذین کشور گفت: غایت دین ارائه بالاترین و بهترین روش و الگو برای اداره جامعه است. جامعه هم شأنش این است که بتواند احکام و دستورات دین را پیاده کند تا مردم در سایه عمل به شریعت به سعادت دست پیدا کنند.

وی افزود: بالاترین معروف و ارزش در زمان حاضر نظام اسلامی است که امام خمینی (ره) فرمودند که این نظام اسلامی این قدر مرتبت و منزلت دارد که همگان حتی امام عصر عج باید فدای این نظام الهی و اسلامی بشوند.

حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: نظام اسلامی حاصل و شالوده تلاش و مجاهدت همه انبیاء و اولیاء از آدم تا خاتم و ائمه معصومین علیهم السلام است. همه انبیاء و اولیاء آرزوی تحقق و تشکیل حکومت الهی و اسلامی را داشتند اما خداوند متعال این توفیق و افتخار بی نظیر را نصیب حضرت امام ره کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: در هیچ زمانی از تاریخ ایران، کشور ما در این حد از عزت‌ و اقتدار مادی و معنوی نبود. امروز عربستان سعودی در مقابل عظمت و حقانیت جمهوری اسلامی خاضع و تسلیم شد که البته راهی جزء این نداشت که برای رهایی از باتلاق غربی ها به دامن ایران اسلامی پناه بیاورد و کار درست هم همین بود.

ادیانی تاکید کرد: شما در آینده هم خواهید دید که دیگر کشورهای اسلامی و آزادی خواه به دروغ بودن وعده های استکبار جهانی و توطئه های شوم آنها پی خواهند برد و برای دست یافتن به عزت و اقتدار، راه اسلام و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد. دشمنان بدانند ملت ایران، راه عزت و افتخار خود را چهل و پنج سال پیش پیدا کرده و این راه را با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد.

وی در پایان افزود: سال ۱۴۰۲ یکی از سال های سرنوشت ساز و تعیین کننده برای کشور ماست و دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و شورای اسلامی را در پیش داریم و اطمینان داریم که مردم بصیر و هوشیار ما با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهر تایید دیگری بر انقلاب اسلامی و الهی خود خواهد زد. البته مسئولین کشور هم  باید تلاش کنند این اعتماد و حمایت مردم عزیز را  با خدمتگزاری بی وقفه پاسخ دهند و مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور را  با درایت و تدبیر حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز