خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

کتابخانه‌های قزوین در جذب حمایت صنایع از استان‌های پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۷۵

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: باتوجه به صنعتی بودن قزوین و با رایزنی‌های صورت گرفته، قزوین اولین استانی است که حمایت صنایع از کتابخانه‌ها را جذب کرده و از استان‌های پیشرو در این حوزه هستیم.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره حمایت صنایع از کتابخانه‌ها گفت: براساس قانون مالیات حوزه صنعت در راستای مسئولیت اجتماعی می‌تواند به فرهنگ کمک کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: اگر شرکت‌ها و صاحبان مشاغل به کتابخانه‌ها کمک کنند جزء هزینه‌های آن‌ها تلقی شده و در محاسبه مالیات لحاظ نمی‌شود.

وی عنوان کرد: با واحدهای تولیدی و صنایع مختلفی رایزنی شده و تعدادی از شرکت‌ها برای حمایت از کتابخانه‌ها اظهار تمایل کردند و در خرید منابع کتابخانه، ساخت یا تجهیز به ما کمک می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به جایگاه کتابخانه‌ها به عنوان دانشگاه عمومی و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف کمک به این نهاد و ترویج فرهنگ کتابخانی یکی از راه‌های کمک به توسعه پایدار و یپشرفت است و از این رو از صنایع دعوت می‌کنیم تا در این حوزه همکاری کنند که درواقع نوعی سرمایه‌گذاری است و نباید نگاه هزینه‌ای به آن داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز