خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران:

مازندران نیازمند ۲۶۳ کتابخانه عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۳۵

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز تعداد کتابخانه‌های عمومی استان را ۱۰۰ باب اعلام کرد و از نیاز استان به ۲۶۳ کتابخانه عمومی خبر داد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: مازندران نیازمند ۲۶۳ کتابخانه عمومی است.

به گزارش ایلنا از ساری، عبدالحسین باقری در جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز تعداد کتابخانه‌های عمومی استان را ۱۰۰ باب اعلام کرد و از نیاز استان به ۲۶۳ کتابخانه عمومی خبر داد.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن ۵۰ پروژه دیگر، خواستار توجه ویژه خیرین در تکمیل این پروژه‌ها شد. باقری اظهار داشت: براساس سند چشم‌انداز افق ۱۴۰۴ با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیت در استان، باید سرمایه لازم جهت تامین زمین و ساخت ۱۱۳ کتابخانه دیگر در دستور کار قرار گیرد.

باقری با بیان اینکه به زودی دبیرخانه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در استان با رویکرد جدید ساماندهی می‌شود، افزود: دبیرخانه انجمن خیرین در همه شهرستان‌ها راه‌اندازی خواهد شد تا امور مربوط به خیرین با سرعت بیشتری به نتایج مطلوب برسد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی اعضای انجمن خیرین شد و اذعان داشت: تعامل مستمر باید با اداره کل اوقاف و امور خیریه صورت گیرد تا مطابق قانون از موقوفات در حوزه کتاب و کتابخوانی به نحو احسن استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز