خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه کالاهای اساسی در جهاد کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۶۶

نمایشگاه کالاهای اساسی با حضور محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، عباس کاظمی فرماندار و معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه کالاهای اساسی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این نمایشگاه با ۲۴ غرفه شامل کالاهای اساسی و ضروری و اقلام غذایی از ۱۸ تا ۲۸ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برپاست.

در این نمایشگاه کالاهای اساسی و ضروری شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ، خرما، ماهی ماکارونی، کنسرویجات، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، کلوچه، شکلات و انواع نوشیدنی‌ها و لبنیات و حبوبات توزیع می شود.

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: کالاهای مشمول عرضه در نمایشگاه در ۲ گروه طبقه بندی شده اند که گروه اول شامل کالاهای اساسی و ضروری مانند

روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ، خرما، ماهی و صیفی جات (سیب زمینی پیاز انواع میوه، پرتقال و سیب) است.

عطایی تصریح کرد: کالاهای دسته دوم شامل سایر اقلام غذایی مانند ماکارونی، کنسرو، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، شکلات و انواع نوشیدنی‌ها و لبنیات و حبوبات تقسیم بندی شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه با هدف تامین اقلام خوراکی مورد نظر شهروندان برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان برپا شده و با توجه به قیمت مناسب آن می‌تواند به تعادل بخشی عرضه و تقاضا در بازار کمک کند.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر است و شهروندان می‌توانند برای خرید به  سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از درب خیابان شهید عباسپور مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز