خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مطرح کرد:

تاکید بر لزوم همراهی پلیس در طرح ۶۰ روزه تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۷۹

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا، همراهی پلیس در طرح ۶۰ روزه نوروز و ماه رمضان این سازمان را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی، با اشاره به تعامل خوب سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی  برای مبارزه با سوداگران قاچاق کالا و ارز، گفت: در این شرایط اقتصادی که انتظار مردم ایجاد ثبات در بازار است، باید تعامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی بیشتر از هر زمان دیگر شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به آغاز فعالیت ۶۰ روزه تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک برای نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: فعالیت تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک امسال افزایش ۱۰ برابری داشته است و قطعاً با همکاری و تعامل بیشتر پلیس مفیدتر خواهد بود.

اصانلو با بیان این مطلب که ۴۹ درصد پرونده‌های قاچاق این سازمان در سال گذشته با ارزش ریالی کمتر از ۱۰ میلیون تومان بوده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند برخورد با قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای است.

در این جلسه سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، آمادگی همه‌جانبه فراجا را برای همکاری با تعزیرات حکومتی اعلام کرد.

استقرار تعزیرات حکومتی در ایستگاه‌های بازرسی مهم و گلوگاه های قاچاق، ارسال یک نسخه از احکام صادره پرونده های قاچاق تعزیرات به نیروی انتظامی و تأسیس اداره تعزیرات حکومتی کیش از مهم‌ترین درخواست‌های فراجا از سازمان تعزیرات حکومتی در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز