خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۹۸

استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان گفت: بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام، گفت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان ایلام در سال گذشته ۱۸ واحد بوده در حالی که امسال به ۲۳ شرکت افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: امروز شرکت‌های دانش بنیان حرف اول را می‌زنند و رویکرد دولت به سمت اقتصاد دانش بنیان است، لذا با توجه به اینکه اقتصاد، در سایه دانش بنیان ارتقاء می‌یابد، باید از حالت سنتی عبور کنیم.

استاندار ایلام با تأکید بر حل مشکلات، زیرساخت‌ها و چالش‌های فراروی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: توجه به شرکت‌های دانش بنیان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد، افزود: به استناد نامه‌های ابلاغی بانک مرکزی همه بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

براساس این گزارش، در این جلسه مصوبات جلسه ستاد، مأموریت‌گرایی سازمان‌ها در حوزه شرکت های دانش بنیان و مشکلات فراروی این شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مصوب شد پارک علم و فناوری استان ایلام مکاتبات لازم در خصوص قابلیت های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه های مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی به منظور استفاده از ظرفیت‌های این شرکت‌ها را به دستگاه های اجرایی معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز