خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

پیگیر پرداخت وام مقاوم سازی مسکن روستایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۳۷

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی و نوسازی می‌شود، گفت: پیگیر پرداخت وام های ۲۰۰ میلیونی مقاوم سازی مسکن روستایی هستیم.

به گزارش ایلنا، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: پیگیر پرداخت وام های ۲۰۰میلیونی مقاوم سازی مسکن روستایی هستیم و با توجه به اینکه سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی و نوسازی می‌شود تا طبق برنامه افق 1410 شاهد جشن پایان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در ایران باشیم.

وی افزود: با رصد روزانه پرداختی ها تلاش داریم تا نهضت مقاوم سازی مسکن روستایی ادامه یافته و عوارض منفی ناشی از کم دوام بودن مساکن روستایی را در حوادث تلخ زلزله و یا سیل شاهد نباشیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: تلاش نیروهای بنیاد مسکن میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در سال ۱۳۸۴ به میزان هفت درصد بود که هم‌اکنون این میزان به به ۵۱ درصد رسیده است.

نیکزاد با بیان اینکه طی سال گذشته طرح هادی چهار هزار و ۳۰۰ روستا در کشور بازنگری شد، گفت: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که برای تمام این روستاها طرح هادی تهیه و تنظیم شده است که باید طبق برنامه سالانه طرح هادی چهار هزار روستا بازنگری شود.

وی با قدردانی از مدیرکل سابق و کارشناسان بنیاد مسکن استان اردبیل در سال‌های گذشته اظهار کرد: مدیریت جدید بنیاد مسکن استان نیز فعالیت خود را از سطح کارشناسی تا معاونت بنیاد مسکن ادامه داده و امروز در این سنگر تلاش خواهد کرد تا خدمات بیشتری در حوزه‌های عمرانی و خدماتی انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز