خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر خبرداد؛

ابلاغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۲۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود ۵ درصد ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا مقدم افزود: تا کنون هزار سهمیه در استان از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ابلاغ شده است.

وی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اجرایی شده و هم اکنون ۳ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های استان در حال انجام است و واگذاری زمین برای ساخت منزل مسکونی ویلایی در شهر‌های کوچک و شهر‌هایی که امکان ساخت ساختمان‌های ویلایی جود دارد شروع شده است.

مقدم اضافه کرد: با کمک‌های بلاعوض در قالب تفاهم نامه‌های مشترک با بنیاد مستضعفان ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است که از ۵۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض، ۲ تن میلگرد رایگان و ۱۰ تن سیمان رایگان به مناطق هدف و روستاییان محرومی که مشکل مسکن دارند تعلق می‌گیرد که شماری از آن‌ها در ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: اولین طرح نهضت ملی مسکن در شهر خورموج در ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

مقدم بیان کرد: آورده متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن برحسب نوع طرح، طبقات و بهای تمام شده متغیر است، اما به طور میانگین بین ۵/۶ تا ۷ میلیون تومان به ازاء هر مترمربع مفید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز