خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن استان خبر داد؛

اختصاص ۳۴۰ میلیارد تومان به طرح‌های نیمه‌تمام مسکن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۶۷

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌ جمهور به این بنیاد اختصاص یافته است که از محل تخصیص آنها طرح‌های نیمه‎‌تمام این نهاد در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود واحدیان افزود: از این میزان ۲۷۰ میلیارد تومان برای اتمام اجرای طرح هادی در ۲۰۰ روستای خراسان رضوی اختصاص یافته که در زمینه تاکنون مبادله موافقت نامه برای تخصیص اعتبارات هزینه‌ای انجام گرفته است.

وی بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان دیگر از این اعتبارات مربوط به انجام مطالعات برای تهیه یک هزار و ۱۱۳ طرح هادی روستایی در خراسان رضوی بوده که این مطالعات در حال انجام است و اکنون ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

واحدیان در ادامه خاطر نشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از کل اعتبارات اختصاص یافته، مربوط به طرح عملیات ساماندهی مسیل کال زرکش، در مسیر جاده قوچان – مشهد به سمت روستای سیدآباد است.

کارشناس مسئول سوانح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز در خصوص روند اجرایی عملیات ساماندهی کال زرکش به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی این طرح توسط بنیاد مسکن از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

سیدرضا بدیعی بیان کرد: در ابتدای اجرای این طرح، دولت ۲۰ میلیارد تومان در قالب پیشگیری از بروز حوادث در مناطق حاشیه ای شهر مشهد به ساماندهی مسیل کال زرکش اختصاص داد که از این محل ایجاد دیوار بتنی، حفاظ روی دیوار و کف کانال انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز