خبرگزاری کار ایران

یک مسئول در بنیاد مسکن خبر داد:

بیش از یک هزار مسکن برای مددجویان مشهد در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۵۹۳

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهر مشهد از محل حساب ۱۰۰ امام و خیرین مسکن‌ساز و نهادهای حمایتی در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا شافعی در این زمینه افزود: ساخت این واحدها از سال گذشته در ۲ منطقه "حر" مشهد به تعداد ۵۲۰ واحد و "پنج تن" این شهر به تعداد ۵۷۸ واحد در قالب واحدهای آپارتمانی با متراژ ۹۰ مترمربع برای هر واحد آغاز شده و تاکنون بین ۱۵ تا ۳۵ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

وی بیان کرد: پیش از این نیز بین سالهای ۹۱ تا ۹۵ یکهزار و ۳۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خراسان رضوی از محل حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی مزبور یکهزار و ۳۵۰ واحد در شهرهای گلبهار، تربت حیدریه، بینالود و مشهد ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: مشارکت بنیاد و خیرین مسکن ساز در تامین هزینه های ساخت واحدهای مسکونی به صورت ۵۰ درصد و بلاعوض است.

شافعی اضافه کرد: افزون بر این از محل حساب ۱۰۰ امام به هر واحد مسکونی ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص می یابد، افزون بر این تلاش می شود هزینه ساخت هر مترمربع از این واحدها بیشتر از پنج میلیون تومان نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز