خبرگزاری کار ایران

با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام انجام می‌شود؛

اجرای کارویژه‌های سلامت برای توانمندسازی محلات کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۰۴

کارویژه‌های سلامت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در محلات کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار کشور (حرکت مبارک ۲۰۲۰) ضمن اعلام این خبر گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با قرارگاه تحول محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری ویژه‌ای دارد و کارویژه‌های سلامت بنیاد در محلات کم‌برخوردار هم اجرا می‌شود.

حمیدرضا علیان‌زادگان ادامه داد: تجهیز و بازسازی مرکز درمانی محله اتابک تهران در سال گذشته در همکاری با قرارگاه توانمندسازی محلات انجام شد و در ادامه تجهیز و نوسازی مرکز درمانی و باشگاه ورزشی محله شهید مطهری جنوب تهران نیز در دستور کار قرار گرفته که قرار است تا پایان سال افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنیاد ۱۵ خرداد در سال جاری اجرای کارویژه‌های غربالگری‌های بینایی، شنوایی، تامین کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج، تامین اقلام توان‌بخشی همانند عصا، واکر، ویلچر و تشک مواج را در محلات کم‌برخوردار پیگیری کرده است.

علیان‌زادگان اظهار داشت: بنیاد ۱۵ خرداد با تعریف کارویژه مشترک دیگری با قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال جاری با حضور ۱۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب ۳ هزار و ۳۰۰ تیم از ۳۱ استان کشور، جام بزرگ استعدادیابی ورزشی یادواره شهدای ۱۵ خرداد را با هدف استعدادیابی ورزشی نوجوانان کل کشور برای اولین بار برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز