خبرگزاری کار ایران

راشکی به ایلنا خبر داد:

هفتاد و هشتمین پروژه حوزه سلامت بنیاد برکت در شهرستان زابل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۳۰۳

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رسول(ص) در شهرستان زابل همزمان با پروژه های عمرانی و اشتغالزایی بنیاد برکت به مناسبت چهاردهمین سال تشکیل بنیاد برکت خبر داد.

علیرضا راشکی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: این مرکز با اعتبار بالغ بر ده میلیارد ریال در شهرستان زابل به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره افتتاح شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون ۹۸ پروژه مرکز جامع و پایگاه سلامت برای ساخت در استان مصوب گردیده از افتتاح هفتاد و هشتمین پروژه بهداشتی و درمانی این ستاد در شهرستان زابل خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز این مراکز بالغ بر 400 میلیارد ریال برآورد شده و تاکنون 287 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت در این پروژه ها هزینه شده است.

این مراسم به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی  باحضور آقای دکتر قالیباف و آقای دکتر مخبر و جمعی از نمایندگان در تهران و استانداران و ائمه جمعه پنج استان کشور و از جمله استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه و فرماندار سیستان، رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل در شهرستان زابل برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز