خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز:

خط ۲ مترو شیراز برای خدمات‌رسانی ۴ ساعت در روز آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۰۸

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، زمان خدمات‌رسانی خط ۲ مترو شیراز به شهروندان را پس از انعقاد قرارداد بیمه این خط اعلام کرد و گفت: احتمالا در یک هفته آینده، این مسیر روزانه چهار ساعت پذیرای مسافر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر یقطین افزود: عدم انعقاد قرارداد با شرکت بیمه‌گر با هدف حفظ ایمنی و سلامت شهروندان دلیل عدم خدمات‌رسانی مترو شیراز در خط ۲ قطار شهری این کلانشهر است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای انعقاد قرارداد بیمه با یک شرکت بیمه گر در حال انجام است که پیش بینی می‌شود طی یک هفته آینده، قرارداد آن نهایی شود.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر فقط یک رام قطار با پنج واگن در خط ۲ مترو شیراز آماده خدمات رسانی به شهروندان است که با توجه به وسعت این خط و جمعیت شیراز کم است، اما به دلیل تاکید شهردار شیراز بر راه اندازی این خط احتمالا بعد از انعقاد قرارداد بیمه‌ای، خط ۲ مترو شیراز برای خدمات رسانی در حدود چهار ساعت در شبانه روز آماده خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمان بهره برداری از خط یک مترو شیراز نیز این روال بعد از افتتاح و مسافرگیری انجام شد و حدود ۲ ماه روزانه تنها حدود ۲ ساعت خدمات دهی به شهروندان انجام می‌شد.

یقطین گفت: در زمان افتتاح خط ۲ مترو شیراز که در دهه فجر امسال انجام شد، هیچ قرارداد بیمه‌ای منعقد نشده بود و به همین دلیل در حال حاضر خدمات دهی در این مسیر تا انعقاد قرارداد بیمه انجام نمی‌شود.

وی  ادامه داد: با وجود تنها یک رام قطار در خط ۲ مترو شیراز احتمالا زمان سررسید قطار به هر ایستگاه این مسیر حدود ۳۰ دقیقه باشد.

یقطین با بیان اینکه خدمات دهی در خط ۲ مترو شیراز بدون انعقاد قرارداد بیمه‌ای و رعایت اصول ایمنی میسر نیست، افزود: برای خدمات دهی مناسب قطار شهری در خط ۲ مترو شیراز ۲ رام قطار دیگر نیاز است که امید داریم با حمایت دولت این امر محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز