خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهرداری قائم شهر تشریح کرد؛

ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۴۵

کیک تولد ۳۶ سالگی انقلاب اسلامی به طول ۳۶ مترو با حضور گروههای مختلف مردمی، پس از راهپیمائی دشمن شکن ۲۲ بهمن در محوطه عمارت شهرداری رونمائی و برش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری قائم شهر، اهم برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر را در محورهای مختلف تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، رحمت الله اسدی، با اشاره به پاسداشت ایام الله مبارک دهه فجر به عنوان میراثبزرگ امام خمینی(ره) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تداوم راه آنها اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری قائم شهر برنامه های این ایام را بر محور آشنائی بیشتر نسل نوجوان و جوان انقلاب برگزار خواهد کرد.

وی، افزود: برنامه به گونه ای طراحی شده است که اهدافی نظیر پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر به عنوان مقطع رهایی ملت از بند استثمار تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملت متعهد و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حفظ میراثبزرگ امام خمینی(ره) و پاسداشت ارزش ها و اصول آن، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تداوم راه پر بار آن عزیزان، دشمن شناسی و افزایش هوشیاری عمومی در مقابله با توطئه جنگ نرم دشمنان را در بر گرفته است.

اسدی، درادامه آذین بندی و نصب بنرهای ویژه ایام ده مبارک فجر، تعویض پرچمهای شهر، چراغانی کردن میادین و بلوارهاو… را از اهم برنامه های بصری در سطح شهراعلام کرد و یاد آور شد: اجرای برنامه های نمایشی طنز در مدارس قائم شهر با محور بررسی اوضاع فرهنگی و اجتماعی حاکم بر کشور در دوران قبل از انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این روابط عمومی برشمرد.

وی، اظهار داشت: این برنامه ها در بیش از ۳۰ مدرسه به عنوان ظرفیتی مردمی جهت مشارکت در برنامه ها ی این ایام خواهد بود تا با بهره گیری از توان مشارکتی شهروندان به خصوص در سطوح دانش آموزی بتوانیم در اجرای هر چه با شکوهتر برنامه ها موفق باشیم.

مسئول روابط عمومی شهرداری قائم شهر، از حسن اعتماد شهردار قائم شهر به فرزندان شهداء شاغل در شهرداری و توجه به درخواستهای آنان گفت: برنامه های این ایام با جلسات متعددی که با حضور شهردار و تنی چند از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر برگزار شده به نتایج خوبی منجر گردید.

وی تاکید کرد: ازلحظه تاریخی ورود حضرت امام(ره) در ساعت ۹:۳۳ صبح روز ۱۲ بهمن با رژه تاکسیهای سطح شهر آغاز می شود و برای هر یک از روزها تا ۲۲ بهمن برنامه های متنوعی انتخاب شده است.

اسدی، خاطر نشان کرد: میهمانی لاله ها از دیگر برنامه های شاخص این ایام است که در آن از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دلجویی و عیادت می شود. وی همچنین عطر افشانی گلزار مطهر شهداء را از دیگر برنامه های این ایام یاد کرد.

وی، در خصوص ویژه برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن گفت: برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برنامه هائی در مسیر راهپیمایی پیش بینی گردیده است و بر این اساس در طول مسیر راهپیمایی، ۵ایستگاه فرهنگی موضوعی با محوریت کودک و انقلاب، نقاشی کودک و نوجوان، توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته فرهنگی شامل توزیع کتاب کودک، شاخه های گل، بادکنک، کلاه کاغذی، پرچم، تراکت با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا و… به عزیزان شرکت کننده در مسیر راهپیمایی تقدیم خواهد شد تا شرکت کنندگان در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن بویژه نسل سوم انقلاب هر چه بیشتر با مفاهیم و موضوعات فرهنگی و محتوایی ۳۵ ساله انقلاب آشنایی بیشتری پیدا کنند.

اسدی ضمن تشکر از حمایتهای بی شائبه شهردار قائم شهر و اعضای محترم شورای اسلامی شهرمبنی بر موافقت با برنامه های این روابط عمومی از برافراشتن بالن مخصوص همراه با نام و نشان شهرداری و شورای اسلامی شهر قائم شهر بر فراز عمارت شهرداری اشاره کرد و گفت: در شب پیروزی انقلاب اسلامی، جشن باشکوهی با حضور هنرمندان مطرح استانی به همراه آتش بازی در محوطه عمارت شهرداری قائم شهر برگزار خواهد شد.

وی، در پایان از برش کیک ۳۶ سالگی انقلاب اسلامی در شهرداری اشاره کرد و گفت: کیک تولد ۳۶ سالگی انقلاب اسلامی به طول ۳۶ مترو با حضور گروههای مختلف مردمی، پس از راهپیمائی دشمن شکن ۲۲ بهمن در محوطه عمارت شهرداری رونمائی و برش خواهد شد.

اسدی، امیدواری کرد حضور کلیه اقشار جامعه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دوباره امید دشمنان را به نا امیدی و یأس تبدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز