خبرگزاری کار ایران

احمدی: می‌خواهیم 3 باخت قبلی مقابل استقلال را جبران کنیم/ ملوان در جام حذفی متخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۸۳

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید تیمش در جام حذفی شرایط متفاوتی دارد و می‌خواهد 3 باخت قبلی مقابل استقلال را جبران کنند.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ملوان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به نسبت 3 بازی قبلی متفاوت باشیم. 2 بازی لیگ و یک مسابقه تدارکاتی مقابل رقیب شکست خوردیم اما در این مسابقه می‌خواهیم باهوش‌تر عمل کنیم. 

وی افزود: در بازی برگشت مقابل استقلال یک اشتباه باعث شد تمرکز تیم از بین برود. اشتباه مقابل استقلال باعث جریمه می‌شود. با این اوصاف باید باهوش‌تر باشیم و نسبت به بازی قبلی باتجربه‌تر عمل کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: تیم ما در جام حذفی پرافتخار است و تخصص زیادی دارد. ما برای برد به تهران می‌رویم و مقابل استقلال در زمین حاضر می‌شویم. اگر چه استقلال سرحال است اما تیم ما وضعیت مناسبی داریم.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا مانند بازی قبلی جام حذفی، ملوان با تغییر ترکیب زیاد به میدان می‌رود،‌ گفت: این موارد در حیطه اختیارات بنده نیست. به عنوان بازیکن هر وقت کادرفنی صلاح بداند در زمین قرار می‌گیرم و با تمام توانم در زمین قرار می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز