خبرگزاری کار ایران

مومنی: تمرکز ملوان روی دفاع تیمی است/ ما به تمام کننده خوب نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۴۸

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید دلیل پیشرفت ملوان در چند هفته اخیر، تمرکز روی دفاع تیمی است.

مهدی مومنی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شائبه‌های زیاد درباره برگزاری ملوان و نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر و در نهایت انجام آن، اظهار داشت: شب بازی که بحث پرواز تیم رقیب پیش آمد و احتمال لغو پرواز آن‌ها. اما کادرفنی با بازیکنان صحبت کردند و از ما خواستند تمام تمرکزمان را روی بازی قرار بدهیم چرا که نظر ناظر بازی اهمیت داشت که آن هم روز بازی مشخص می‌شد.

وی افزود: چندین بار ساعت تغییر کرد و در نهایت بازی با 2 ساعت تاخیر برگزار شد. در آن چند ساعت هر کسی صحبتی می‌کرد و واقعاً نمی‌دانستیم  سرنوشت برگزاری بازی چه می‌شود. به دلیل بارندگی و لغزنده بودن زمین کمی کیفیت بازی پایین آمد اما با توجه به فاصله امتیازی دو تیم خیلی حساس بود. مخصوصاً که ما در چند هفته اخیر روند خوبی داشتیم و آنها در هفته گذشته شکست خورده بودند و این بازی 6 امتیازی بودیم. دو طرف با تمام وجود در زمین حاضر شدیم و خوشحالیم توانستیم برنده بازی باشیم و برای تیم با گلزنی موثر باشم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: در جریان مسابقه ملوان بهتر ظاهر شد و با وجود اینکه یک بار گلزنی کردیم چند موقعیت خوب را از دست دادیم. البته آنها هم چند موقعیت خوب داشتند اما کاری از پیش نبردند.

مومنی در پاسخ به اینکه دلیل پیشرفت تیمش در وقفه لیگ برتر، عنوان کرد: ما در وقفه 2 ماهه زود تمرینات را شروع کردیم و روی دفاع تیمی تمرکز زیادی به خرج دادیم. تمهیدات جدید کادرفنی دلیلی شده تا ما ابتدا روی عدم دریافت گل تمرکز کنیم و بعد از آن سراغ گلزنی می‌رویم. همانطور که دیدید در هفته‌های اخیر مقابل سپاهان، مس رفسنجان، فولاد، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. 

وی در پایان گفت: 80 درصد تیم ما جوان است و بعضی بازیکنان برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند. طبق صلاحدید کادرفنی  ما به تمام کننده نیاز داریم  و امیدواریم  با توجه به بودجه و شرایط موجود بازیکن مدنظر کادرفنی پیدا شود. بعد از جام حذفی با پیکان در خانه بازی داریم که این موضوع هم برای ما پوئن مثبتی است تا به روند خوب‌مان در لیگ ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز