خبرگزاری کار ایران

داور تیم ما را عصبی کرد

مومنی: با وجود گلزنی شرمنده مردم انزلی شدیم/ چمن ورزشگاه دچار کچلی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹۸۴

بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است اشتباهات داور باعث عصبیت بازیکنان ملوان و هواداران این تیم شد و روی نتیجه تاثیرگذار بوده است.

مهدی مومنی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی ملوان مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما جوان است و تازه به لیگ برتر آمده است. با این حال ما هر هفته گلزنی کردیم. دیروز هم مقابل ذوب آهن در نیمه اول خیلی خوب پیش رفتیم و توپ و میدان در دست ما بود. 70 تا 80 درصد مالکیت توپ در دست ما بود. با این حال بر اثر تصمیم اشتباه داور روی صحنه پنالتی، تیم ما عصبی بازی کرد و هواداران‌مان ناراحت شدند. کمی روی تیم ما اثر گذاشت. 

وی افزود: در نیمه دوم به واسطه صحبت‌هایی که کادرفنی داشتند و تلاش بچه‌ها توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. خوشحالم که توانستم روی صحنه گل تمام کننده زحمات بچه‌ها باشم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم. اما سوت‌های داور روی جریان بازی تاثیر منفی گذاشت. به هر حال تیم ما هم جوان است بابت این مسائل زود بهم می‌ریزد. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: هواداران به ورزشگاه آمده بودند و با تمام وجود از تیم ما حمایت کردند. با این حال نشد که جلوی هواداران 3 امتیاز را بگیریم و شرمنده آنها شدیم.

مومنی درباره مشکل کیفیت چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران تصریح کرد: سال قبل واقعاً کیفیت زمین چمن عالی بود و اصطلاحاً کیفیت مخملی داشت. بعد از بازی قهرمانی و اتمام فصل نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد؟ بخش‌هایی از زمین کچل شده است و توپ روی آن پله پله می‌شود. امیدوارم مسئولان به این زمین رسیدگی کنند.

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما باید در دفاع تیمی خودمان را تقویت کنیم و با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شویم. در لیگ برتر گل نخوردن اهمیت زیادی دارد و نباید به راحتی امتیاز از دست داد. بنابراین  تمرکز در خط دفاعی اهمیت زیادی دارد.

وی درباره تقابل با گل گهر سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر تصریح کرد: این تیم واقعاً خوب است و کادرفنی آن نقطه قوتش محسوب می‌شود. ما باید برای جلوگیری از اشتباهات فردی با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شویم. به صحبت‌های کادرفنی ملوان باید توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز