خبرگزاری کار ایران

احمدی: بدون تماشاگر مثل مردگان متحرک در زمین مسابقه هستیم/ مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم/ می‌دانستیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی تخلف کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۶۸

بازیکن تیم فوتبال ملوان با توصیف حالش از نبود تماشاگران، خواهان بازگشت آنان به ورزشگاه‌ها شد.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل پیکان اظهار داشت: تیم ما روند خوبی پیدا کرده و رفته به رفته بهتر می‌شود. در 7 بازی قبلی بازنده نشدیم و 5 مسابقه است که گلی دریافت نکردیم. فکر می‌کنم با این ساختار دفاعی و استفاده از تک موقعیت‌هایی که در بخش تهاجمی داریم میتوانیم مسیر خودمان را خوب ادامه بدهیم. 

وی درباره تقابل با استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: طرز تفکر ما اینطور است که از پیش بازنده نیستیم. و با تمرکز بالایی مشغول تمرین هستیم و برای ما فرقی ندارد که تماشاگران رقیب حاضر باشند ما بهترین بازی خودمان را ارائه می‌دهیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره اهمیت حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: البته به این معنا نیست که علاقمند به حضور هواداران نباشیم، حضور آنها باعث افزایش انگیزه بازیکنان و کیفیت بازی می‌شود.بدون تماشاگران ما بازیکنان مردگان متحرک در زمین هستیم. مخصوصاً برای تیم ملوان که ریشه‌دار است و هواداران زیادی دارد.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا مانند دیگر تیم‌ها بعضی تیم‌ها و مربیان لیگ برتری با بازیکنان ملوان مذاکره کردند و پیشنهاد عقد قرارداد داشتند، گفت: بله پیشنهاداتی است اما تمرکز بازیکنان ما روی تیم و عملکرد ملوان است. آقا مازیار به بازیکنان گفتند به هر کسی پیشنهاد رسید، بازیکنان تیم به  سرمربی اطلاع بدهند. چرا که معتقدم گاهی اوقات پیشنهادات فرمالیته و در جهت برهم زدن تمرکز تیمی است.

وی پیرامون پیروزی تیمش در جام حذفی با حکم انضباطی عنوان کرد: نفت مسجد سلیمان از بازیکن غیرمجاز استفاده کرد و ما بلافاصله بعد پایان مسابقه متوجه این موضوع شدیم. از همان زمان می‌دانستیم که حکم انضباطی به موجب قانون به نفع ما است.با اینکه بازی جام حذفی برای ملوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و آقا مازیار تاکید زیادی روی این مسابقات دارند اما بیشتر به جوانان و بازیکنانی که کمتر فرصت بازی رسیده، میدان می‌دهند تا تجربه شان بالاتر برود و کادر فنی عملکرد آنها را بیشتر بررسی کنند.

گفتگو از: مینو خالقی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز