خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

کوهرنگ به ظرفیت عادی بازگشت/محورهای ارتباطی شهرستان کوهرنگ باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۳۹

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با بازگشایی راه های ارتباطی معدود روستاهای باقی مانده ظرف ۲ روز آینده وضعیت در این شهرستان به طور کامل عادی می شود.

علی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: در حال حاضر از محورهای اصلی شهرستان کوهرنگ گردنه چری و شاه‌منصوری همچنان مسدود است که راهداران به طور شبانه‌روزی مشغول برف‌روبی در این مناطق هستند اما به سبب حجم بالای برف بازگشایی مسیرها زمان می برد.

وی افزود: بازگشایی گردنه چری به طول ۲ کیلومتر صورت گرفته اما سقوط بهمن همچنان این محور را ناامن کرده است و تا زمانی که به شرایط امن نرسد امکان تردد در این محورها داده نمی شود.

حیدری تصریح کرد: در گردنه شاه‌منصوری نیز تردد به سبب سقوط بهمن امکانپذیر نیست اما انتظار می رود ظرف ۲ روز آینده این محورها بازگشایی و شرایط تردد در آن فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد محورهای روستایی شهرستان کوهرنگ باز شده است خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل همچنان مسدود است .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع چندین مرتبه ریزش کوه و رانش خاک در شهرستان اردل گفت: این حوادث به حدی نبود که منجر به مسدود شدن راه‌های ارتباطی شود و سریع جاده پاکسازی می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز