خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

ظرفیت اسکان روزانه آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۲، هشت هزار نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ظرفیت پذیرش و اسکان روزانه آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۲، هشت هزار نفر است.

به گزارش ایلنا، رضا عزتی در ستاد خدمات سفر لرستان، اظهار داشت: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در استان ایجاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: هزار و ۵۸۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در این رابطه در نظر گرفته شده است.

عزتی، بیان داشت: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی ناحیه یک خرم آباد، ناحیه دو خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا و… را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم و در مجموع ۱۱۴ اتاق ویژه با ۳۸۲ تخت در این رابطه در استان داریم.

وی، با بیان اینکه  ۲۳ درصد از مسافران نوروزی را آموزش و پرورش اسکان داد. گفت: ظرفیت پذیرش و اسکان روزانه آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۲، هشت هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعل بودن شش خانه معلم در استان، تصریح کرد: در نوروز گذشته ۱۷ هزار و ۵۰۱ خانوار، شامل ۶۷ هزار و ۶۱۵ نفر را اسکان دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز