خبرگزاری کار ایران

قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

رزرو ۶۴۶کلاس جهت اسکان فرهنگیان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۶۵

در نوروز امسال، ۴۴۹ مدرسه، ۵ مرکز تربیت معلم و ۸ مرکز آموزشی، رفاهی در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار فرهنگی کشور است.

ایلنا: در نوروز امسال، ۴۴۹ مدرسه، ۵ مرکز تربیت معلم و ۸ مرکز آموزشی، رفاهی در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار فرهنگی کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران " سید علی قاسمی " گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن و برخورداری از مواهب طبیعی، مازندران سالانه مسافران زیادی را پذیرا است، لذا آموزش و پرورش با تجهیز بیش از ۳ هزار و ۳۴۳ کلاس خود را آماده پذیرش مسافران عزیز نوروزی به ویژه فرهنگیان نموده است.

وی اظهار داشت: در نوروز امسال، ۴۴۹ مدرسه، ۵ پردیس دانشگاه فرهنگیان و ۸ مرکز آموزشی، رفاهی در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار فرهنگی کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: ۵۶۴ همکار فرهنگی از سراسر کشور تا بیستم اسفند ماه با ثبت نام و رزرو اینترنتی در ۴۶ مدرسه در سطح استان از طریق www. eskan. medu. ir اقدام نمودند.

وی تصریح کرد: ۲۲۹۵ خانواده فرهنگی که از طریق رزرواسیون ثبت نام کرده اند، در ۶۴۶ کلاس گروه الف استان در ایام نوروز ساماندهی شدند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال ۹۳ قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه ۹۲ لغایت دوازدهم فروردین ۹۳ می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

وی با بیان این که در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذیرای بیش از ۱۹۰ هزار مهمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است، خاطر نشان ساخت: امسال پیش بینی می گردد روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایام نوروز پذیرش شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: ۱۰۸۲ کلاس با تجهیز یخچال، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف قرار گرفته اند.

یادآور می شود: رزرو اینترنتی اسکان از دهم لغایت بیستم اسفند ماه جاری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز