خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

۱۱ هزار کلاس درس در استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی آماده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۸۹

یکهزار و ۱۰۰ مدرسه با ۱۱ هزار کلاس در نوروز ۹۳ آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی و دیگر اقشار در استان اصفهان است.

ایلنا: دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۴۰ پایگاه در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ساماندهی میزبانی از میهمانان نوروزی را انجام می‌دهد که از این تعداد شش پایگاه در شهر اصفهان فعالیت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ظرفیت یکهزار و ۱۰۰ مدرسه با ۱۱ هزار کلاس در استان برای پذیرایی از مسافران، افزود: ۵۴ مدرسه با پنج هزار و ۵۰۰ کلاس درس در شهر اصفهان برای میزبانی از مسافران آماده است.
عباسعلی سراجی تصریح کرد: در این مدت پنج خانه معلم نیز در شهر اصفهان خدمات غذایی به مهمانان فرهنگی ارائه می‌دهند.
سراجی ادامه داد: در ایام نوروز علاوه بر فرهنگیان، کارکنان دولت شامل نهادهای لشکری و کشوری و همچنین مشاغل آزاد نیز در حد ظرفیت موجود پذیرش می‌شوند.
دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: کلاسهای مدارس پیش بینی شده برای اسکان براساس وسایل و تجهیزات به سه دسته شامل ˈالفˈ، ˈبˈ و ˈجˈ تقسیم می‌شود.
وی کلاسهای ˈالفˈ را مجهز به فرش، پتو، بالشت، وسایل گرمازا، یخچال و تلویزیون جداگانه و حمام و آشپزخانه مشترک عنوان کرد و افزود: کلاس‌های نوع ˈبˈ نیز به وسایلی شامل پتو، بالشت، فرش و وسایل گرمازا و همچنین یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک مجهز است.
وی اظهار داشت: کلاسهای نوع ˈجˈ مجهز به فرش، موکت و پتو است و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک دارد.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان، از دایر بودن ستاد اسکان فرهنگیان علاوه بر شش مکان تعیین شده در شهر اصفهان در ستادهای شهرداری شامل باغ فدک، پارک استقلال و ورودی بهارستان خبر داد.

وی افزود: در ساعات پر ازدحام نیز مدارس مناطق حاشیه شهر مانند برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، پیربکران و فلاورجان در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز