خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روستایی استانداری خبر داد؛

تداوم آموزش مدیریت روستایی برای دهیاران استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۳۰

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر تداوم آموزش دهیاران، از اجرای دوره‌های آموزشی در حوزه مدیریت روستایی برای 500 دهیار خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلا غریب با اشاره به آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی اظهار کرد: آموزش نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی علمی و شغلی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها دارد؛ چرا که با توجه به پیشرفت روز افزون جامعه، موضوعات جدید در سطح روستاها مطرح می‌شود و لازم است دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای تسهیل در امور، در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت شرکت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: امروز دیگر روش‌های قدیمی پاسخگوی حل مسایل روز نیست و ناچار به استفاده از سیستم‌های نوین، نرم افزارها و سامانه‌های اداری هستیم.

وی اضافه کرد: زمانی که سطح علمی دهیاران بالا باشد میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردم افزایش پیدا کرده و آنان در مواجهه با شرایط خاص و جدید رفتارهای درستی از خود نشان داده و تصمیم مناسب را خواهند گرفت.

این مسئول با بیان اینکه دوره آموزشی ویژه دهیاران با همکاری جهاد دانشگاهی و حضور اساتید مجرب در حال برگزاری است، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۶۰۰ دهیار در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند که بیش از ۵۰۰ نفر از آنان در دوره‌های آموزشی سال جاری حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز