خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری خبر داد؛

آموزش ۵۰۰ دهیار استان قزوین در دوره مدیریت روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۷۷

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۵۰۰ دهیار استان در راستای خدمت رسانی بهتر به روستاییان امسال دوره‌های مدیریت روستایی را آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لیلا غریب با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌های آموزشی ابلاغی به استان در سال جاری بیش از ۱۱ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه روستایی برای جامعه هدف، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، مسئولان امور مالی و فنی دهیاری‌های استان قزوین برگزار شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۶۷۸ دهیار در استان قزوین مشغول به خدمت هستند که تلاش می شود تمامی این افراد تا پایان سال در دوره های آموزشی ابلاغی شرکت کنند.

غریب با بیان اینکه دوره های آموزشی یاد شده با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: دهیاران باقی مانده در دوره آموزشی حکمرانی روستایی و تسهیل گری که در ۲۴ ساعت تنظیم شده، شرکت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه امروزه با اتکا به روش های سنتی نمی توان روستاها را مدیریت کرد، گفت: آموزش دهیاران با مدل های حکمرانی روستایی و ارتقای آگاهی علمی و شغلی ویژه این قشر و همچنین شوراها برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: وقتی سطح علمی و دانش تخصصی دهیاران از طریق شرکت در دوره های آموزشی ارتقا یابد این موضوع در پاسخ گویی به روستاییان و ارتقای سطح رضایت مندی آنان از حاکمیت تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز