خبرگزاری کار ایران

‍ معاون راهداری استان خبر داد ؛

تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است/ادامه عملیات بازگشایی ۱۶ محور روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۱۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی ۱۶ محور روستایی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،  علی سلیمی افزود: راهداران طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۸۴۰ کیلومترباند از محورهای اصلی و شریانی استان را برف‌روی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان کرمانشاه باز و تردد در جریان است.

وی گفت: برای بازگشایی و برفروبی این ۲هزار و ۸۴۰ کیلومترباند، ۱۶۳ نفر راهدار، ۱۰۸ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۱ هزار و ۳۲۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی درباه عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی گفت: ۴۵ محور روستایی عملیات برف‌روبی و بازگشایی انجام شده است و ۱۶ محور درحال بازگشایی است که تعداد نیروهای راهداری درگیر عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی ۲۶ نفر به همراه ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ۴۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی انجام داده اند و ۱۴۷ تن شن نمک مصرف شده است.

وی گفت؛ طی ۲۴ ساعت گذشته و اعلام هشدار هواشناسی ۶۰۰ نیروی راهدار با حدود ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات در قالب ۴۶ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در حالت آماده کامل بودند.

سلیمی در پایان افزود: شهروندان پیش از آغاز سفرجاده ای از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز