خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارشاد:

"عمارت هنر" در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۶۶

مرکز میان‌رشته‌ای نوآورهای هنری جوان تحت عنوان "عمارت هنر" ظهر امروز در خانه سردار مفخم(ساختمان امیرکبیر) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس حوزه هنری کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا امامقلی با اشاره به افتتاح "عمارت هنر" اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که ایجاد اشتغال پایدار در زیست بوم اهمیت دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فکری به حال اقتصاد هنر کنیم.

رئیس حوزه هنری استان قزوین افزود: تلاش ما این است که با راه‌اندازی این عمارت بتوانیم نیروهایی تربیت کنیم که با دید باز به مسائل و مشکلات روز کشور و استان و با نگاه بومی‌گرایی و مردم‌ محوری وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.

وی ادامه داد: هنرجویان در قالب تیم‌های چندنفره، پس از فراگیری آموزش‌های مختلف برای تولید محصول باکیفیت برای ورود به بازار هدایت می‌شوند.

رئیس حوزه هنری استان قزوین اعلام کرد: بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه‌ای در ایجاد هم افزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مشترک، ایجاد مجموعه‌های نوین و کارآمد برای تربیت نیروی متخصص و توانمند هنری و رسانه‌ای از جمله برنامه‌های است که در "عمارت هنر" به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز