خبرگزاری کار ایران

اهدای ۵ روز از حقوق ماهانه اعضای شورا به زلزله‌زدگان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۶۵

اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز به صورت داوطلبانه به میزان ۵ روز کاری از حقوق ماهانه خود را به زلزله‌زدگان خوی اهدا کردند و همچنین با تصویب با طرحی دو فوریتی، به شهرداری پایتخت مجوز دادند که به میزان ۱۵ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان زلزله خوی کمک کند.

به گزارش ایلنا، جعفر بندی شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه دوره ششم پارلمان شهری پایتخت درباره اعلام وصول طرح دو فوریتی ارسال کمک‌های نقدی شهرداری تهران به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان غربی گفت: اعضای شورای شهر به ریاست شورا نامه‌ای ارسال کرده‌اند که براساس آن، به میزان پنج روز از حقوق و مزایای ماهانه خود را به صورت داوطلبانه به زلزله‌زدگان خوی اختصاص دهند. 

وی افزود: یک طرح دو فوریتی نیز با ۱۹ امضا اعلام وصول شده است که براساس آن مجوز اختصاص مبلغی تا سقف ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به مناطق زلزله‌زده خوی در بخش سرمایه‌ای به شهرداری تهران توسط شورای شهر ارائه می‌شود. 

گفتنی است، این طرح دو فوریتی و همچنین پیشنهاد اعضای شورا مبنی بر اختصاص حقوق پنج روز کاری خود به زلزله‌زدگان خوی به اتفاق آرا به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز