خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر صورت گرفت؛

آغاز فرآیند تدوین بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۰۶

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران فرایند تدوین بودجه سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تدوین بودجه ۱۴۰۲ سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران را با بررسی بودجه حوزه حمل و نقل و ترافیک آغاز کرد.

در این جلسه که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک و روسای سازمانها و شرکتهای تابعه حضور داشتند بودجه سال آینده این معاونت در بخش هزینه های تملک دارایی سرمایه ای و درآمدها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. 

گفتنی است در این جلسه در خصوص چگونگی هزینه کرد رقم ده هزار میلیاردی اضافه شده به بودجه حمل و نقل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این جلسه بودجه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، شرکت کنترل ترافیک، شرکت مترو تهران و حومه، شرکت بهره برداری مترو تهران، شرکت کنترل کیفیت هوا، سازمان حمل و نقل و ترافیک، شرکت مجتمع های ایستگاهی و ستاد معاینه فنی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز