خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر خبر داد

آغاز بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران در صحن شورا از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۸۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آغاز بررسی لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران و همچنین بررسی مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله شش فقره املاک متعلق به شهرداری در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکصد و بیست و ششمین جلسه رسمی ششمین دوره شـورای اسلامی شــهر تهران، ری و تــجـریش در روز سه شنبه یازدهم بهمن ماه سال 1401 در محل تالار شورا برگـزار می‌شود. 

وی افزود: در اولین دستور این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی «اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران»  بررسی خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در دستور دوم، لایحه شهردار محترم تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله شش فقره املاک متعلق به شهرداری تهران» مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورا با اشاره به بررسی لایحه «بودجه سال 1402 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت ها و مؤسسات تابعه» در صحن شورا، تصریح کرد: بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای  سال های  مالی 1396 لغایت 1399 و همچنین بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران برای سال های مالی 1396 لغایت 1399» نیز در دستور کار این جلسه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز