خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت:

تاکید اعضای شورا بر لزوم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۴۱

امروز رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در صحن علنی پارلمان شهری بر لزوم برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده در مجموعه شهر آفتاب تاکید کرد و رئیس شورای شهر نیز از این موضوع اعلام حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود  در یکصد و بیست و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب خواست که نمایشگاه کتاب سال آینده را در شهر آفتاب برگزار کنند.

عباسی در این زمینه گفت: اخیرا نمایشگاه موتورسیکلت با موفقیت در محموعه شهر آفتاب برگزار شد و در روز آخر ۲۰۰ هزار نفر بازدید کننده به این نمایشگاه مراجعه کردند. نمایشگاه موتورسیکلت جزو نمایشگاه‌های پرمخاطب بود و همچنین شهر آفتاب تفاهم‌نامه‌ای را برای برگزاری نمایشگاه صنعت نفت منعقد کرده است که نیازهای نمایشگاه صنعت نفت با نمایشگاه کتاب برابری می‌کند.

وی افزود: از دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب می‌خواهیم که مسأله برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را بررسی کنند، وقتی نمایشگاه صنعت نفت در شهر آفتاب برگزار می‌شود، حتما می‌توان نمایشگاه کتاب را نیز برگزار کرد.

عباسی با بیان اینکه شأن مردم در نمایشگاه شهر آفتاب رعایت می‌شود، اظهار کرد: رئیس اتحادیه کاشی سرامیک در حاشیه بازدیدمان از نمایشگاه کاشی در شهر آفتاب، شهر آفتاب را جزو پنج نمایشگاه برتر دنیا دانست و امیدواریم نمایشگاه کتاب نیز در شهر آفتاب برگزار شود.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن اعلام حمایت از لزوم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: این پیام ما با صرف این تذکر به وزارت ارشاد منعکس نمی‌شود و لازم است که کمیسیون فرهنگی شورا به میدان بیاید و با مسئولان وزارت ارشاد و نمایشگاه کتاب جلسه بگذارد و اگر لازم باشد، خود من نیز ورود می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز