خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

«نیروهایِ سفارش شده» شناسایی و عزل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۵۰

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مبارزه با فساد در شهرداری خواستار ارائه گزارشی در این خصوص به شورا شد.

به گزارش ایلنا، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، پیرو تذکر مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا، در رابطه با فساد در مجموعه حقوقی شهرداری و تسری این فساد در مجموعه‌های دیگر شهرداری خواستار پیگیری و صحت سنجی این موضوع شده و در این باره نکاتی را بیان کرد و افزود: در اولین گام پیشنهاد می کنم کسانی که گزارشگر فساد در پرونده قبلی بودند باید از سوی شهرداری مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و از آنان صیانت لازم صورت بگیرد.

 
عباسی به عنوان نکته دوم ادامه داد: لازم است بررسی‌های دقیقی انجام شود تا افراد احتمالی که انتصاب آن‌ها در پست و جایگاهی بر اساس سفارش رابطان بوده، شناسایی و عزل شوند.
 
وی افزود: در اقدامات بعدی تقاضا دارم با خاطی یا خاطیان به گونه‌ای برخورد شود که مایه عبرت سوءاستفاده کنندگان قرار گیرد، همچنین از مدیر حراست شهرداری تقدیر و تشکر لازم به طور شایسته انجام شده و اگر در این ماجرا ظلمی صورت گرفته در اسرع وقت جبران شود.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در پایان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات فوق، شهرداری گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص را به شورا ارئه کرده و برنامه خود را جهت پیشگیری از تکرار چنین رخدادی اعلام کند. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز