خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

سال آینده هیچ شهری در فارس بدون گاز طبیعی نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۰۵۲

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به گازرسانی به ۳۸۲ شهر، روستا و صنعت گفت: عمده گازرسانی ها به حوزه صنعت با ۲۸۰ مورد، ۸۶ روستا و ۲ شهرخواهد بود.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر میدان‌شاهی در نشست خبری اعلام برنامه‌های شرکت گاز استان در دهه فجر بیان کرد: این با اعتباری بیش از هزار و ۶۹۶  میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به پوشش ٩٩ درصدی گازرسانی بیان کرد: در سال جاری گازرسانی به روستاها ١٢٤ درصد و در بخش صنعت  ١٤٠ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین گازرسانی در شهرهای استان رشد ١٠٠ درصدی داشته است.

میدان‌شاهی با اشاره به اینکه سال آینده هیچ شهری در این استان بدون گاز طبیعی نخواهد بود، یادآور شد : درحال حاضر گازرسانی به ١٠٦ روستا و ٦٨٨ صنعت در دست اجرا است و گازرسانی به ٦٨٨ صنعت به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بیان کرد: درصد بهره مندی گاز در خانوارهای شهری استان  ٩٨.٧ درصد  و در روستاها ٩١ درصد است.

میدان شاهی درباره بودجه امسال شرکت گاز فارس نیز گفت: این بودجه هزار و ۹۲ میلیارد تومان است که برای ١٧٥ پروژه اختصاص داده شده بود و در شش ماهه نخست امسال ١٣٦٠ میلیارد تومان جذب و در هفته دولت گازرسانی دو شهر، ٩١ روستا و ٣٥٠ صنعت به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در فارس بودجه مضاعفی برای پروژه‌های جدید گازرسانی گرفته شده است، تصریح کرد: همچنین بودجه دومی به استان اختصاص داده شد و با این اصلاح و ارتقاء، بودجه امسال این شرکت به ٢٤٠٠ میلیارد تومان رسید.

سال آینده هیچ شهری در فارس بدون گاز طبیعی نخواهد بود

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در حال حاضر گازرسانی به ٣ شهر دهرم، بنارویه و کوره و ١٠٦ روستا و ٦٨٨ صنعت در حال اجرا است.

میدان شاهی تصریح کرد:  تعداد مشترکین خانگی این استان یک میلیون و ٦٩٧ هزار و ٣٠٥ مشترک است و  درحال حاضر از ١٢٠ شهر استان، ١١٧ شهر دارای گاز است.

وی با اشاره به  گازرسانی، برنامه ریزی، طراحی، اجرای شبکه، خطوط تغذیه، انتقال، نصب انشعاب و تدارک و پشتیبانی از جمله ماموریت‌های این شرکت است، خاطرنشان کرد: پیوست‌های فرهنگی با رویکرد مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست از جمله اهداف مهمی است که در کنار ماموریت‌ها در این شرکت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در روند بهینه سازی مصرف انرژی، ١٤٣ مجموعه و دستگاه اخطار قطع جریان گاز گرفته‌اند.

میدان شاهی یادآور شد: فارس به عنوان استان معین، گازرسانی و نصب انشعاب در استان سیستان و بلوچستان را با هزینه‌ای بیش از ۵٨٠ میلیارد تومان نیز انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز