خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

معدوم سازی ۶۴۸ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۳۰

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: ۶۴۸ تن فرآورده‌های خام دامی غیر مجاز شامل گوشت سفید و قرمز طی ۹ ماه امسال در استان معدوم شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رشتی‌باف در این خصوص افزود: این میزان شامل لاشه‌های آلوده در کشتارگاه های دام و طیور و گوشت های آلوده و تاریخ گذشته کشف شده در مراکز عرضه بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین تعداد هزار و ۹ پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شده است و ۵۳ واحد متخلف صنفی و عرضه کننده فرآورده‌های دامی در خراسان رضوی پلمب شده‌اند.

رشتی‌باف با اشاره به اینکه کل بازدیدهای نظارتی بازرسان امسال تاکنون ۱۱۳ هزارو ۷۳۰ مورد در خراسان رضوی ثبت شد، ادامه داد: در پی بازرسی‌های این اداره کل در استان مجموع هزار و ۸۳۸ نمونه‌برداری از فرآورده‌های دامی شامل گوشت مرغ، شیر و گوشت قرمز انجام شده است.

وی بیان کرد: از محل گزارش تخلفات غیربهداشتی در استان خراسان رضوی تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۳ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان خراسان رضوی اظهار کرد: نظارت بر روند کشتار و عرضه فرآوردهای گوشتی و شیر برای مصرف مردم با جدیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز