خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

آغاز‌ به کار بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۴۶

بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گیلان، با حضور فرماندار رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته پژوهش و با هدف ترویج و فراگیری فرهنگ تحقیق در جامعه، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، در محل مرکز نوآوری دانشگاه گیلان و با حضور دکتر حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت آغاز به کار کرد.

فرماندار رشت در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، ایفاء نقش کاربردی تحقیق و پژوهش در مسائل را منوط به تقویت ارتباط میان دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی با حوزه‌های مختلفی مانند صنعت  گردشگری، کشاورزی و همچنین دستگاه‌های اجرایی دانسته و تاکید کرد: همکاری و ارتباط دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی نباید محدود به مناسبتی خاص و صرفاً در حد اجرای چند برنامه مشخص باشد.

وی با بیان این مطلب که لازمه موفقیت در جنگ تحریمی و رسیدن به نقطه خودکفایی، افزایش تولید ثروت و پیشرفت علمی و فناوری کشور نیازمند انجام اقدامات موثر در گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی است، گفت: باید با حمایت از پژوهشگران، فناوران، اهل قلم و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی، سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) را به سالی به یادماندنی در جهش علمی و فناوری و توسعه کشور تبدیل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، رئیس دانشگاه گیلان و رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در مراسم افتتاح نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه جاری دایر بوده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز